طراحی کاراکتر تصویرسازی

  • ۰
  • ۰

به برنامه Charash Design Crash Course خوش آمدید ، مجموعه ای از کلاس های طراحی شخصیت تصویر تصویرگری برای شروع کاریکاتوریست ها یا هنرمندان شخصیت واسطه ای که به دنبال طراوت هستند.

در این کلاس شما را در کل مراحل طراحی و تصویرگری یک شخصیت حیوانات به شما منتقل می کنم ، با پیدا کردن الهام و مرجع شروع می کنم ، سپس به سمت طراحی و توسعه مفهوم خود حرکت می کنید و در آخر آن را در فتوشاپ ارائه می دهید. همچنین در مورد اصول طراحی شخصیت و اهمیت استفاده از مرجع و یادگیری سایر هنرمندان صحبت خواهم کرد.

آنچه شما خواهید آموخت

پیدا کردن الهام بخش و یادگیری از دیگر هنرمندان: در مورد مطالعه سبک های سایر هنرمندان صحبت خواهم کرد ، چگونه به شما کمک می کند تطبیق پذیری خود را بسازید و اهمیت تأثیرگذاری بیش از یک هنرمند را بدانید.
استفاده از Reference: من در مورد اینکه چرا استفاده از مرجع برای بهبود مهارت های نقاشی ، بهترین راه های استفاده از آن به نفع خود است ، و چرا به خصوص در هنگام طراحی شخصیت های حیوانی مهم است ، صحبت خواهم کرد.
شخصیت خود را توسعه دهید: از طرح های خشن گرفته تا مفاهیم پیشرفته تر
ارائه در فتوشاپ: مسدود کردن در رنگ های پایه به صورت دستی و با ابزار قلم ، استفاده از ابزار شیب شعاعی برای سایه زدن و برجسته سازی ، استفاده از مسیرها برای انتخاب و نحوه استفاده از مسیرها و ابزار lasso می تواند در رنگ آمیزی کمک کند
تنظیم رنگ و بافت: نحوه استفاده از تنظیمات رنگ و ابزارهای بافتی برای افزودن علاقه به نقاشی خود
آنچه شما خواهید ساخت

پس از اتمام ، شما یک شخصیت حیوانی کاملاً مصور برای اضافه کردن به نمونه کارها خود خواهید داشت. : د

پروژه های کلاس 7 همه را ببینید
وظیفه
(بیشتر بخوانید)
ملیسا لی دنبال کنید
به خودتان اجازه دهید قبل از موفقیت ، شکست بخورید

مدرس برتر

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


سلام! نام من "ملیسا لی" است و من یک طراح و معلم هنر آنلاین هستم که در جنگل های شمال کالیفرنیا زندگی می کنم. در حال حاضر من در حال تبدیل شدن به یک فریلنسر و مجوز تمام وقت هنر هستم ، اما در این میان ، عشقم را برای به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم پرورش داده ام و دیگران را ترغیب می کنم تا از طریق تدریس ، جنبه خلاق خود را پرورش دهند. من عاشق ساختن الگوهای ، هنر شخصیت و نقاشی های آبرنگ هستم. من بی پایان از حیوانات و طبیعت الهام گرفته ام (خواه

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

طراحی شخصیت تصویر9

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی