طراحی کاراکتر تصویرسازی

  • ۰
  • ۰

به برنامه اموزش طراحی شخصیت تصویر خوش آمدید ، مجموعه ای از کلاس های تصویرگری برای شروع کاریکاتوریست ها یا هنرمندان شخصیت واسطه ای که به دنبال طراوت هستند.

در این کلاس شما را از طریق فرآیند چهار مرحله ای من برای طراحی یک شخصیت پویا ، که شامل طرح یک داستان و مفهوم ، ایجاد طرح های کوچک ریز عکسها ، پالایش طرح شما و نهایی کردن جزئیات و در آخر ، پاکسازی و رنگ است ، به شما می دهم. من همچنین در مورد اصول طراحی شخصیت و اهمیت استفاده از مرجع و یادگیری سایر هنرمندان صحبت می کنم.

آنچه شما خواهید آموخت

پیدا کردن الهام و یادگیری از دیگر هنرمندان: من در مورد مطالعه سبک های سایر هنرمندان صحبت می کنم ، اینکه چگونه به شما کمک می کند تطبیق پذیری خود را بسازید و اهمیت تاثیرگذاری بیش از یک هنرمند را در اختیار شما قرار می دهد.
استفاده از مرجع: من در مورد اینکه چرا استفاده از مرجع برای بهبود مهارت های نقاشی شما مهم است و برخی از بهترین راه های استفاده از آن را به نفع خود دارید به اشتراک می گذارم.
شخصیت خود را در حال توسعه: از داستان و مفهوم گرفته تا طرح های خشن گرفته تا طرح های توسعه یافته تر
پاکسازی و رنگ: من چند نکته پاکسازی برای lineart و همچنین چند روش مختلف رنگ آمیزی / سایه گذاری را به اشتراک می گذارم.
آنچه شما خواهید ساخت

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

پس از اتمام ، یک شخصیت کاملاً رنگی برای اضافه کردن به نمونه کارها خود خواهید داشت. : د

توجه: شما می توانید هر کاری را که می خواهم در این کلاس به طور سنتی نشان دهم انجام دهید ، اما اگر می خواهید به صورت دیجیتالی کار کنید (در این کلاس از Photoshop و Procreate استفاده می کنم) ، برخی از دانش و تجربه آغازین با برنامه ترسیم دیجیتال مورد نظر شما هستند. احتمالاً لازم است اگر می خواهید تکنیک های پیشرفته تر نقاشی دیجیتال را یاد بگیرید ، در کانال من چند کلاس در Adobe Photoshop دارم.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

طراحی شخصیت تصویر4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی